31.12.16

Nový rok..

...je zatím nepopsaný list, což se ale během pár hodin změní. K novoročnímu rituálu u nás už tradičně patří vyvěšení nových kalendářů. Pro rodinné plány a přehled o tom, kde, kdo, kdy a co mám nejraději rodinné plánovače, kde každý člen domácnosti má svou kolonku pro přehledný seznam plánů a aktivit. A že jich někdy je - o tom jsem se zase přesvědčila o letošním adventu, který profrčel kolem, sotva jsem si díky všem besídkám, vánočním koncertům, divadelním představením a ukázkovým hodinám v kroužcích stačila všimnout. Ale i to (vlastně především tohle) teď už několik let patří do našeho předvánočního programu a i když je někdy těžké všechno v pohodě stíhat, jsem za to ráda.


Abych ani při práci neztrácela pojem o čase, vyvěsím si už podruhé nad pracovní stůl některý z DIY kalendářů, na které jsem (cíleně) narazila na Pinterestu. Asi půjdu zase do černobílého, i když váhám - květinové nebo měsíční akvarely mně taky hodně nadchly. Vytištěné na kvalitním papíře budou určitě vypadat nádherně. Třeba se moje tipy budou hodit i vám a tak pod každou fotkou najdete odkaz, kde lze kalendář zdarma stáhnout. 


Minimalistický zde

Měsíc za měsícem tady

Botanický i barevně vzorkovaný tady

Florální akvarely tu

Černobílý ve 3 formátech tady

S jemným barevným vzorkem (jako dělaný do dětského pokoje) odtud

A konečně pro hračičky prostorový dodecahedron (ha!) zde



Ať vám v novém roce všechny vaše plány vycházejí do poslední čárky v kalendáři:-)


xxx


2 komentáře:

  1. Mila Ivanko, i vam preji do noveho roku hodne zdravi a at vas v nem ceka jen to dobre ve vsech oblastech zivota. Vas blog mam moc rada! Mejte se hezky. Zdravi Nina z Brna
    Ps:Treba vam letos vyjde cesta do Brna, pozvani na kafe plati!!;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Nino, moc děkuji a přeji vám totéž a hlavně zdraví vrchovatě. A děkuju, že se stavujete a že se vám tu líbí, to mně ohromně těší a povzbuzuje. A až to Brno (doufám) vyjde, nebudu s kafem rozhodně váhat! Krásné dny a zachovejte přízeň:-)

      Ivana

      Vymazat

Díky za návštěvu, přijďte zase:-)