09.03.16

(Noční) stoleček with LOVE and HOPE


Původně šlo vlastně o stoleček denní. Na úplném počátku byla potřeba vybavit tehdy sotva odrostlé batole vlastním "psacím" stolem a snaha najít něco originálního a nenákladného. Na Aukro tenhle krasavec zůstal bez povšimnutí a já po něm hned skočila. Vyhovoval po všech stránkách - výška tak akorát pro přistavení minižidle, dostatečně rozlehlá pracovní plocha i praktická šuplíčky na "kancelářské" potřeby. To, že byl stolek dostatečně "jetý" se ukázalo být jako velká výhoda - nemusela jsem mít obavy o jeho poničení a svobodné tvorbě předškolačky tím pádem nic nebránilo. O mé slabosti pro záchranu ošuntělých vintage věcí nemluvě...

Časem po přestavbě dětského pokoje a přesunu nyní již školačky k řádnému pracovnímu stolu našel stolek své nové místo mezi postelemi a já si řekla, že by jeho vzhled už přece jen zasloužil lehce osvěžit. A tak na scénu nastoupil štětec, barvy a nové úchytky z H&M Home, které jsem už nějakou dobu měla doma. Trošku jsem si lámala hlavu, jak zrenovovat umakartovou desku. Uvažovala jsem o samolepící tapetě, ale nakonec jsem desku jen stříkla stříbrným sprejem, který byl po ruce. Po čase používání ale zjišťuji, že tapeta asi přece jen přijde ke slovu, na hladkém umakartu nátěr příliš nedrží a tak už má stolek zase pár šrámů. Ale na efekt a odložení rozečtené knížky to zatím stačí. Bezvadné jsou naopak úchytky - pozitivních zpráv, zvláště v nelehkém období častých sourozeneckých hádek, není totiž nikdy dost!










4 komentáře:

  1. Stul je nadherny - prijemne neutralni barvy, uzasne uchytky, parada. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, díky moc, ano, pro tyhle barvy mám prostě slabost a asi se mi nikdy neokoukají! A úchytky jsou geniální - jen mně mrzí, že jsem jich tehdy nekoupila víc!

      Vymazat
  2. Takový poklad! A úžasně zvolené barvy, mé srdce plesá :)

    OdpovědětVymazat
  3. Díky, to je hezké, že takhle na dálku potěším i ostatní:-)

    OdpovědětVymazat

Díky za návštěvu, přijďte zase:-)