19.11.15

My little private Uten.Silo


Mám ráda kapsáře všeho druhu. Provázejí mně už od mala, kdy nám jeden extra pěkný, omyvatelný, v koupelně schovával hřebeny, kartáče, sponky a natáčky. Kdybychom tehdy bydleli ve Švýcarsku, určitě bychom si bývali pro tento účel opatřili Uten.Silo. Je také omyvatelný, jelikož plastový, přesně ve stylu 60. let. A je geniální a nadčasový. Protože krásně funguje i v současných koupelnách, ale daleko častěji v pracovnách, kuchyních a dětských pokojích. Těžko říct, jestli mu Dorothée Becker, když ho v roce 1969 vymyslela, předpověděla tak dlouhou budoucnost.

via Pinterest a Vitra

Já si na svůj Uten.Silo od Vitry ještě počkám, dobrý design není zadarmo. Prozatím mi ale velkou radost dělá můj nedávný objev z Tigera. Je z šedého filcu, má spoustu kapes, gumiček a věšáčků a k pracovnímu stolu je přesně tou pověstnou třešničkou na dortu. V Tigeru mají vůbec hodně zajímavých věciček - od poznámkových notýsků přes lampičky a svíčky až po čokoládu. A vždycky úžasný balicí papír! Sympatické je, že valná většina věcí je ve vkusném dánském designu a za příznivé ceny. Před Vánoci určitě zase zajdu na obhlídku. Prozatím jsem si ke kapsáři pořídila ještě sadu barevných gum, šedé (!) svíčky a do koupelny kartáček na ruce.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za návštěvu, přijďte zase:-)