19.03.14

Remake kuchyňky




Před časem jsem pro svou dceru přetvořila tuto kuchyňku. Základ byl naštěstí hotov (na Aukro se mi podařilo za pár korun koupit již hotovou dřevěnou kuchyňku), stačily mi tedy jen lak a akrylová barva, samolepicí tapety, háčky, hřebíčky, kousek provázku, lepidlo a velké odhodlání:-) Nejprve jsem musela kuchyňku celou rozmontovat, abych mohla všechny části pečlivě nalakovat. Na čelní panel jsem nalepila samolepicí pruhovanou tapetu, na plotýnky a troubu pak výřezy z tapety černé. Dále jsem vyměnila úchytky, našroubovala několik háčků na zástěrku a další nezbytnosti a nad sporák natáhla obyčejný provázek k zavěšení naběraček. Retro úprava volala i po stylovém nádobíčku (Aukro a Ikea). Zadní panel kuchyňky jsem přetvořila pomocí černé samolepicí tapety na tabulovou nástěnku. Kuchyňka je perfektní i jako úložný prostor. Nevěřili byste, co všechno se do ní vejde - občas i věci, které v kuchyni opravdu nemají co dělat:-)


Kuchyňka před....




 Kuchyňka po...



Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za návštěvu, přijďte zase:-)