27.03.14

Není design jako dyzajn aneb cesta z Prahy do Londýna




Minulý víkend měl být ve znamení designu. Pátek, PVO Letňany a For Habitat. Bohužel, zde se - až na asi 3 světlé výjimky - o designu hovořit nedalo - suma sumárum přehlídka ztraceného času...




Příjemným osvěžením byl naopak sobotní Dyzajn Market na piazzetě Národního divadla a v nedalekém Mosaic House. Tržiště plné inspirativních nápadů a kreací. Mosaic House byl pro mně zjevením a ještě teď se stydím, že já, křtěná Vltavou, jsem o existenci tohoto místa neměla ani tušení!!! Miluji architekturu 30. let a tento citlivě zrekonstruovaný (navíc s využitím eco - technologií!!!) dům, původně postavený pro odboráře, nyní chic městský hostel, mi učaroval. Instalace v okolí ho skvěle doplňují! Budete-li se někdy pohybovat v okolí Myslíkovy ulice, nezapomeňte se tu určitě zastavit!!!
Více o Mosaic House najdete například zde...










   
Nevím proč, ale cestou domů jsem si vzpomněla na Londýn...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za návštěvu, přijďte zase:-)